יועץ קרקע מומלץ

אחד התפקידים החשובים ביותר בכל פרויקט בנייה הוא תפקיד יועץ הקרקע. מחפשים יועץ קרקע מומלץ לעבודה בפרויקט בנייה עתידי? חברת אגסי רימון מעסיקה את יועצי הקרקע המנוסים בישראל אשר ברזומה שלהם כמה מהפרויקטים הגדולים והמורכבים שקמו בישראל וביכולתה לספק לכם את המומחים הטובים ביותר בתחום וכן שירותי הנדסה מתקדמים אחרים.

יועץ קרקע מומלץ – אגסי רימון

בין תפקידיו של יועץ הקרקע אפשר למנות את איסוף הנתונים מסקרי הקרקע, את ניתוח המשתנים וקביעת שיטת הביסוס בסוגי הקרקע השונים, וקביעה בין אם הקרקע רובה ככולה עשויה מסלעים או סלעים סדוקים, חרסית שמנה, חול חרסתי, טין, צרורות וכדומה.

בנוסף אחראי יועץ הקרקע לקבל החלטה לגבי סוג הביסוס: האם הוא ביסוס רדוד או של כלונסאות קדוחים באתר, קביעת מידות היסוד ועומקו, חישוב המאמץ האפשרי לרבות חישוב מקדמי הביטחון כנגד חדירה של היסודות הללו לתוך הקרקע וחישוב השקיעה הדיפרנציאלית המינימלית האפשרית הנסבלת על ידי המבנה.

לאחר איסוף הנתונים תפקידו של יועץ הקרקע להפיק דוח ביסוס מפורט אשר נמצאות בו כל ההנחיות לביסוס המבנה העתיד לקום וכן מתן המלצות למהנדסי הפרויקט בשטח בכל הקשור לביסוס המבנה.

את כל אלה ועוד מבצע יועץ הקרקע ועל כן עליו להיות איש מקצוע מנוסה ואחראי בעל ניסיון עבודה דומה ויכולת קבלת החלטות בזמן אמת.

יועצי הקרקע של אגסי רימון

אנו סמוכים ובטוחים שיועצי הקרקע שלנו הם הטובים והמנוסים ביותר בענף ובטוחים ביכולתם לסייע גם לפרויקט הבנייה שלכם.

לפרטים על השירות השאירו שם וטלפון באתר או חייגו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות במהלכה נבין מה היקף הפרויקט והאפשרויות שלנו לסייע להקמתו כפי שפעלנו עבור פרויקטים בסדר גודל דומה בעבר. חייגו עכשיו ונשמח לסייע לכם ולספק לכם שירותי ייעוץ מתקדמים ולהתאים עבורכם יועץ קרקע מוסמך ומקצועי לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

סגירת תפריט